Stránky

Moje první cantuccini!

Upekla jsem teď historicky moje první cantuccini - italské ořechové sušenky. Je to strašně jednoduché a rychlé :-) Recept jsem si vzala od Emanuela Ridi. Ten recept od Ivety Fabešové, co jsem sem dávala dřív, vyžaduje ušlehání hustého sněhu, na který bohužel nemám robota. Takže jsem použila radši recept, kde se sníh nešlehá :-)

Ingredience:
2 vejce
250g cukru krupice
125g loupaných mandlí
125g neloupaných mandlí
125g lískových oříšků
250g hladké mouky
½ prášku do pečiva
citronová kůra

Postup:
Vejce vyšleháme s cukrem a citronovou kůrou, přidáme mandle a ořechy, kypřící prášek a prosátou mouku. Ze směsi vypracujeme těsto, na plechu s pečícím papírem vytvoříme z těsta 2 stejné válečky, které potřeme rozšlehaným vejcem a pečeme v předehřáté troubě na 180 stupňů asi 25min. Ještě za tepla nakrájíme na stejně široké proužky a necháme vystydnout.

Žádné komentáře:

Okomentovat