Stránky

Jak zatím zvládáte vánoční nákupy?

New Yorker cartoons

Tak já letos zvládám překvapivě dobře! Poslední dárky jsem koupila 2. 12. Jeden objednaný po internetu jsem si vyzvedla za 2 dny v Kasa drive-in. S touto službou jsem byla maximálně spokojená. Objednala jsem na netu, doručení zvolila na Černém Mostě. Za 2 dny přišla sms o vyzvednutí, tak jsem přijela na parkoviště, napsala zprávu s číslem objednávky, přišlo mi pořadové číslo zákazníka a až se objevilo, přejela jsem k výdejním vratům. Borec vyšel s balíčkem, dal mi ho do auta, zaplatila jsem z okýnka kartou a nemusela jsem odlepit zadek ze sedadla ani vytahovat malého ze sedačky nebo se bát, že v obchodě něco chytne. Bylo to rychlé a neskutečně customer-friendly. No jen tak dál, kéž by byl i Starbucks drive-in a jiné :-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat