Stránky

Hermés Praha - otřesná zkušenost

Na Vánoce jsem dostala nádherný šátek od Hermés. Bohužel byl fialový se zlatými kresbami a mě není 50, takže jsem ho šla ještě před Silvestrem s velkou slávou vyměnit do jediného pražského obchodu v Pařížské. Na výběr měli asi jen 10 vzorů šátků a všechny byly oranžové, tmavě zelené, zbytky zimní kolekce. Tak jsem propadla panice, že mám šátek, který mi barevně nesedí a nevím, za co ho vyměním. Od ledna prý začne chodit nová jarní kolekce, tak se zastavte. OK, na netu jsem teda prohlížela stránky s jarní kolekcí, vybrala jsem si Fleurs d'Indiennes v bílo-modré kombinaci a v únoru jsem vyrazila znovu na výměnu šátku. Jéé paninko, jarní kolekce chodí postupně, tento vzor zrovna nemáme, stavte se za 2 týdny. Tak jsem jim nechala vytištěnou stránku z internetu s tím vzorem, co chci a taky svoji vizitku s tím, že až šátek přijde, ať mi dají vědět. To bylo v polovině února. Mezitím jsme jeli na hory atd., no a na konci března jsem do obchodu volala, už jsem neměla nervy tam znovu chodit, aby mě nějaká prodavačka odbyla slovy, že jednou šátek přijde, ale nebyla schopná z žádného plánu objednávek zjistit, KDY. Takže na zavolání asi konečně prošly naobjednávané věci z jarní kolekce a sdělily mi sladkou novinku, že tento vzor se do Čech nedoveze. Prostě z jarní kolekce mají pouze něco... Začala jsem být už nepříjemná a chtěla mluvit s manažerkou o objednání šátku pro mě přímo ve Francii. Proboha, to by neměl být problém, ne? Zadat další kus do objednávky z nějakého jejich centrálního skladu. O co proboha jde? No a paní manažerce mě nepřepojily, prý vzkaz vyřídí a ozvou se mi. Tak jsem jim dala další týden a volám znovu, nechávám se přepojit na manažerku butiku. Tak nepříjemnou ženskou už jsem dlouho neslyšela. Hned po představení se věděla, proč volám a od začátku byla odměřená a doslova nechutná. Tak jsem jí říkala, že se chci znovu přeptat na ten šátek, který mi prodavačky slíbily objednat z Francie, jak to s ním vypadá, kdy přijde a že na e-mailovou objednávku už mají určitě po týdnu odpověď. Tím jsem jí asi šlápla na kuří oko. Baba začala nadávat, že to musela poptávat přímo v nějakém obchodě a že Francouzi jsou strašně pomalí a nepružní a ať jí nevolám, že se mi ozve ona. Tak jsem jen odpověděla, že ten jejich systém není moc vstřícný zákazníkům. Dál už jsem nemohla říct nic, jinak bych byla strašně sprostá. Neskutečně mě naštvala arogance té ženské, že si dovolí zvyšovat na zákazníka hlas a neschopnost cokoliv zařídit jak od personálu v prodejně tak přímo od manažerky. Překvapuje mě, že si neváží zákazníků. Já už tam rozhodně nikdy nevkročím.
Taky odmítám tu korporátní politiku, že do jednotlivých zemí se může dovézt pouze část kolekce. Přece nežijeme v žádných izolovaných státech, všechno je globální a propojené, tak proč by mi někdo nemohl objednat ve Francii šátek a dovézt sem do Čech do obchodu?
Jestli se chystáte k Hermés do Pařížské, tak tam radši ani nechoďte a kupte si jej jinde. Já to tak příště udělám. Radši nechám vydělat obchodu v Německu než tady v Praze. A "manažerka" pražského butiku rozhodně není manažerka.

No a jak to s výměnou šátku dopadlo? Včera, 3.5.(!!!!!) byl můj manžel v prodejně a měl ode mě napsané 2 kódy vzorů šátků, které jsem si vybrala jako kompromis. Takže jeden přinesl. Není to až tak úplně kompromis, jen je to druhý v pořadí, který jsem si vybrala. A já se většinou upnu na ten první. Ale je taky nádherný, má úchvatné detaily, je to takové malé umělecké dílo :-)

5 komentářů:

  1. Anonymní10/27/2013

    Strašná rozmaznaná ženská, chudák manžel a predavačky. To dlho ten manžel nevydrží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anonymní1/13/2016

      Podle stylu, jakým je článek napsaný, mi to tak taky přijde :D

      Vymazat
    2. Anonymní5/13/2016

      Tak si zkuste do butiku Hermes zajít a uvidíte, že článek nenapsala žádná rozmazlená ženská. Mám podobnou zkušenost. Nechtěla ani nic měnit, jen koupit a i to byl problém, protože neměli to, co jsem chtěla a snažili se mi vnutit, co měli v obchodě. Když jsem jim řekla, že tohle opravdu nechi necítím se v takových barvách, chovali se ke mně jako k póvlu. Je tam pouze jedna milá paní, ale bohužel jsem na ni měla štěstí jen jednou. Když jdu do takového butiku v Německu nebo v Dubaji je to diametrální rozdíl v chování.

      Vymazat
  2. Anonymní2/27/2014

    Prosím??? Ja som pracovala niekoľko rokov ako barmanka v disco klube. Keď môže byť obyčajná barmanka trpezlivá a usmiata na zákazníkov /a to som zažila všetko možné aj nemožné/.. prečo by to nemohla zvládnuť manažérka a personál z Hermes??? A je jedno, či je tá pani rozmaznaná, alebo nie. Tá "manažérka" a personál to mali zvládnuť! Žasnem. Ak nevie jednať s ľudmi, nech ide čistiť záchody, možno tam bude aspoň trochu užitočná.. Ak to bude samozrejme zvládať.

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní7/24/2015

    Naprosto vím o čem mluvíš. Hermés prodavačky jsou všechny na ránu!

    OdpovědětVymazat