Stránky

Jak jsme vařili - plněné papriky a tiramisu

Tak jsme zase jednou doma vařili :-))
V mrazáku byly ještě z léta papriky nachystané k naplnění, takže jsem koupila mleté maso a mletá rajčata na rajskou. Plněné papriky s rajskou jsme dělali poprvé, nejdříve jsme si porovnali rodinné recepty a nakonec jsme vařili podle internetu, protože každá rodina to dělala jinak a asi bychom se na jednotném postupu nedohodli. Měli jsme rozepři jestli se papriky vaří hned přímo v omáčce nebo zapékají v troubě nebo jak to teda bude. Takže papriky do trouby, rajská zvlášť a na posledních 15 min do ní papriky přidat. Kompromis jak když vyšije :-)




Jako dezert jsme ten den dělali tiramisu. Asi to má s tiramisu společné jen ty piškoty a mascarpone :-)
Ingredience: 1 mascarpone, 1 ricota, moučkový cukr, čokoláda, dlouhé piškoty, espresso.
Mascarpone i ricotu jsem propasírovala sítkem, aby byly jemnější, smíchala s cukrem. Půlku bílé hmoty jsem dala do misek, druhá půlka se smíchá s rozpuštěnou čokoládou. No a na spodek misek i mezi dvě barevná patra patří piškoty zalité kávou. To čokoládové patro jsem dělala proto, že nesnáším kakaový posyp, vždycky to kakao vdechnu a lepí se mi na patro. Fuj. S čokoládou to bylo lepší. Ale nejlepší kombinace vůbec je nedávat tam čokoládu a udělat si jenom bílé s kávovými piškoty :-D Toho bysme doma snědli kýbl.





Žádné komentáře:

Okomentovat