Stránky

Candace Bushnell - Dům na Páté avenue

Tuto knížku jsem četla někdy letos na jaře. Je to pátá kniha od Candace, kterou mám moc ráda jako autorku. Kromě známého Sexu ve městě jsem četla vlastně všechny její knihy. Líbí se mi, že píše o mém milovaném New Yorku, pořád vzpomínám na moje návštěvy a snažím se vybavit si místa, o kterých Candace píše.
Dům na Páté avenue je román o obyvatelích jednoho domu - č. 1 Pátá avenue. Popisuje tu každodenní trable, které mohou potkat kohokoliv z nás, i když na Páté avenue ani v NY nebydlíme. Jsou tu boje o dědictví, prozrazená dávná tajemství, setkání po letech se starou láskou, mladičká holka z vesnice, která přijede do města a ve snaze "uchytit se" se začne scházet se staršími pány, kteří ji vydržují, ublížená matka od rodiny, která má pošramocené ego a urputně ses snaží dostat se na úroveň bohatých lidí bydlících v čísle 1 a závist ve všech možných podobách.
Znovu jde o lehkou oddechovou knížku, která se zaobírá vztahy lidí v dnešním světě. Na rozdíl od Sexu ve městě tu nejde o žádné přetřásání módních značek, jen o příběhy a vztahy.

Žádné komentáře:

Okomentovat