Stránky

And the winner is...

Znovu přede mnou byl ten nepříjemný úkol - vybrat si parfém na nadcházející období podzim/zima 2010-11. Nepříjemný proto, že pokud nemám jasného favorita, který mi hned sedí a ze kterého jsem vedle, tak si nějak nemůžu vybrat. Takže na začátku výběru jsem byla ve stavu, kdy chodím od jedné parfumerie k druhé, čichám, bolí mě z toho hlava, mám plnou kabelku papírků a nevím, který si koupím. Napadaly mě i možnosti, že si přece nemusím žádný nový parfém koupit, stačí vytáhnout ze skříně parfémy z loňska nebo si koupit osvědčený kousek z dřívějších let... Ale já mám každý rok jinou náladu a k té se starší parfémy nehodí. Prostě to tak mám a nebudu se za to stydět. No a v těchto pochybnostech jsem potkala kamarádku Katku, která mi referovala o podzimních novinkách v parfémech (je na ně ujetá ještě víc než já :-)).
Zaujal mě jeden - Gucci Guilty. Takže když jsem se konečně dočkala této novinky v obchodech a mohla jsem si ji zkusit na vlastní kůži, byla jsem uplně na vrcholu blaha. A navíc - bylo to ono. Vůně, která mě letos vzala za nos :-) V popisu vůně na webu jsem našla opakující se slovo třpytivá - tohle ji vystihuje nejvíc. Neobsahuje samozřejmě žádné třpytky, ale je nějakým způsobem svěží, i když květinová a zimní. Je jednoduše SPARKLING, líp to říct neumím.
Tady je popis z webu:
Gucci Guilty je pozoruhodnou hřejivou, orintálně květinovou kompozicí s důrazem na fázi srdce. Už na samém počátku upoutá třpytivě průzračnou nótou složenou z čerstvé mandarinky a pikantního růžového pepře. Vzápětí se dostává na opojně svůdnou kytici složenou z šeříku a pelargónie dochucených kapkou štávy z dozrálé broskve. Jejich spojením vzniká samětově ženský akord s lehounkým náznakem dráždivé vyzývavosti. Pačuli je téměř ikonickou složkou v základu vůní Gucci a proto nesmí chybět ani v aktuální novince. I zde symbolizuje sílu značky doplněnou o žensky hluboký tón smyslné ambry.
Spojením všech ingrediencí vzniká jedinečná, neodolatelně svůdná Gucci Guilty, o které Frida Giannini prohlašuje, že je v ní skryto cosi až hypnotického.

A mají taky skvělou reklamu: Gucci Guilty Commercial ve spojení s písní od Depeche Mode je celý dojem úchvatný - high heels, leather & fast cars = Gucci sexy style.

So I'm proud to announce that the winner of A/W 10/11 perfume is Gucci Guilty!

Žádné komentáře:

Okomentovat