Stránky

Mateřské centrum?... Tohle určitě ne!

Dnes u nás otevřeli nové mateřské centrum. Paní si ho zařídila v přízemí domu, kde bydlí. Vyrazily jsme tedy se sousedkou. Děti nám usnuly v kočárcích, takže jsme šly na první obhlídku samy. Přijde mi to milé, že tohle někdo soukromě dělá. No a když jsem paní majitelce řekla, že mám čtyřměsíčního chlapečka, tak vyvalila oči a zeptala se: "A to už ho taháte po mateřských centrech?!" Zůstala jsem jak opařená. Nikam ho netahám. Přišla jsem se pouze podívat, co je na vesnici nového a případně zjistit možnosti, až bude klučík starší, tak kam se s ním můžu někdy přijít hrát mezi další děti. Rozhodně ho nechci dávat do  nějakých jeslí na hlídání, nedala bych ho ani chůvě. Tak to byla asi další "dokonalá matka", která ví všechno nejlíp. Typická zlá chůva z pohádky - hubená, nahrbená dopředu, černé šaty s upjatým límečkem, ruce sepnuté na prsou a vyvalené oči.

Ale nenechám si zkazit den, který tak krásně začal - ráno chumelilo, teď svítí sluníčko a všude je bílo. Jdu si uvařit čaj, ať na paní zapomenu. A u ní v centru mě nikdo neuvidí.

Tady je naše trochu zasněžená zahrada:

Žádné komentáře:

Okomentovat