Stránky

Nejhorší v životě je srážka s blbcem...

Když jsem byla málá, tak mi taťka často říkával: "Z tebe bude něco velkého, pokud tě něco malého nesežere.". A měl pravdu. V životě jsem potkala tolik malých potvor (teda nebyly uplně malé), že už musím být ožraná jak tibetská mrtvola (více info viz. vzdušný pohřeb). Nicméně se nedám a stále stojím na svých nohách. Ona totiž další chytrá věc, kterou jsem od malička slyšela byla - co tě nezabije, to tě posílí. Takže jsem v tomhle směru doufám už dost silná a spíš už jenom kroutím hlavou.

Dnes jsem ale našla na blogu HN super článek o tom, jak vám pracovitý idiot spolenlivě rozloží tým - viz link. Autor mi mluví z duše, opravdu toto téma mám jako každodenní chleba v práci a někdy se nestačím divit, co jsou někteří schopni udělat v honbě za penězi, informacemi a "mocí". Bohužel mě to potkalo na vlastní kůži. Ale to asi každého z nás. Příspěvek je vtipný, realita nikoliv, pokud nejste ten konkrétní pracovitý idiot.
No a abychom přitvrdili, přidávám link na stránku, kde si autor roznodně nebere servítky (podle mého měl hodně negativní zkušenost, kterou potřeboval sdělit) a zasvěcuje čtenáře do problematiky Zmrdů. Kdo nemluví sprostě, ať to radši ani nečte.
Ostatní, čtěte, je to velice zábavné. Mě z toho nejdřív bolelo břicho a pak docela mrazilo :-(.

Taky zažíváte srážky s blbcem a pracovitými idioty? :-))

Žádné komentáře:

Okomentovat