Stránky

Lauren Weisberger - Všechny důležité kontakty

Minulý týden jsem si koupila tuto oddechovou knížku na léto. Bohužel mi vydržela jenom jeden letní víkend, než jsem ji přečetla :-). Samozřejmě je to zase o New Yorku takže jsem to hltala jedním dechem.

Zápletka byla prostá - 27 letá dívenka praštila s prací v investiční bance a začala pracovat pro významnou PR agenturu, která pořádala večírky. Seznámila se s věhlasným gigolem, který ji provázel na každou "služební" párty a kterého jí všechny holky v NY záviděly. Bohužel záviděly jen ten mediální obraz, protože ti dva spolu krom jedné pusy nic neměli. No a naše hrdinka se mezitím zamilovala do "obyčejného" kluka, kterému se podařilo splnit si svůj životní sen a stát se vyhledávaným šéfkuchařem s vlastní restaurací.

Celá knížka je jedna velká párty a holčičí řešení vztahů :-) což mi připomíná, že už jsme s holkama pěkně dlouho nepařily a neřešily...
Jsem ráda, že jsem si to přečetla, je tu NY zase z jiné stránky - tentokrát kluby, povrchní pohled těch, kteří jsou zrovna v kurzu.. bylo to zajímavé.
Kdo má rád NY, tomu doporučuju tuhle oddechovku na víkend :-)

BTW - Lauren Weisberger napsala Ďábel nosí Pradu. Tohle je její druhá knížka.

Žádné komentáře:

Okomentovat