Stránky

Které šaty na svatbu?

Ahoj kočky, chtěla bych pomoct s výběrem šatů na svatbu, kam jdeme cca za 2 měsíce. Procházela jsem obchody, nakonec jsem zjistila, že ve skříni mám taky dostatečně velký výběr :-) Jediný problém je v tom, že v termínu té svatby budu mít o 8 týdnů větší břicho :-))) Budu někde okolo 25.-26. týdne těhotenství, takže je velice možné, že neobleču žádné ze šatiček :-)

1. Růžovky
Miluju tyhle šaty, jsou střižené našikmo, takže se vždycky svezou těsně po siluetě těla. Když jsem byla hubená, šatičky zvýraznily hubený pas, teď pěkně obepínají bříško. A ještě je tam místo na větší pupík, tak snad je obleču :-) Délka je až na zem.. chce to vyšší podpatky.
Černá mašle nebo krémová? Ke krémové bych měla super kabeličku a botičky a na léto to asi bude lepší barva..?



2. Krémové
Tak tyto šatičky jsem koupila asi před 4 lety v Německu u Huga a ještě jsem je neměla na sobě. I když je to velikost 36, tak jsem do nich moc nedorostla a visely mi na ramenou. Přitom ten nařasený pas by měl obepínat ten můj a vršek šatů má být jako by podkasaný. Takže teď ty šatky konečně vyplním :-)) Na fotce to nejde vidět, šatičky končí pár centimetrů pod koleny.
Jen mám strach, že krémové šaty na svatbu - abych nelezla nevěstě do zelí.


3. Malé černé
Taky šatičky od Huga, ve kterých už jsem asi 3x večer byla. Tím jak jsou střižené pod prsy a mají nabíranou sukni ve výšce břicha, se mi to teď docela hodí. Další šaty, které konečně více vyplním :-)) Končí těsně pod koleny.
Jen nevím, jestli na svatbu černou barvu... Ale zase italky nechodí v ničem jiném, ne? :-)


4. Jedny z obchodu
Předtím než jsem doma prohrábla skříň jsem byla taky v obchodě. V katalogu ty šaty vypadaly božsky, dýchal z nich takový bohémský způsob trávení léta. ALE - v realitě je vše jinak, že... Šaty samy o sobě jsou z tenké poloprůsvitné látky. Vypadají jako pytel (druhá fotka), ale když se svážou pod prsy (měla jsem pouze pásek z kalhot..), tak je z toho takový ten outfit ve stylu římské tógy. Mám doma takovou petrolejovou saténovou stužku místo toho pásku, co jsem měla v obchodě. Nebo krémovou a k tomu krémové boty a kabelku.
No na zahradu nebo do města dobrý, ale na svatbu?
Tyto šaty mají jednu obrovskou výhodu oproti všem, které mám doma - vejdou se do nich i 2 nebo 3 maminy :-D Jsou neskutečně široké, takže tyto mi za dva měsíce rozhodně budou :-D

Žádné komentáře:

Okomentovat