Stránky

Mireille Guiliano - Francouzky se umí otáčet

Konečně jsem se dostala ke třetí knížce od mojí oblíbené Francouzky! A přečetla ji za pět dní :-) No jo, když jsem teď doma, tak to jde rychle. Za tři týdny mám přečtené dvě knížky. Jupíí!
Ale zpátky k Francouzkám, co se umí otáčet. Český překlad je zavádějící, v originále je to: Women, work & the art of savoir faire: Business sense & sensibility. Je tu zase plno rad od Mireille, tentokrát v oblasti pracovního života a taky k mojí velké radosti neopomíjená oblast work life balance. To, o čem se v Čechách  radši nemluví, pouze na všech školeních se to pro formu zmiňuje, se tady rozebírá téměř ve všech kapitolách. Protože práce vám nenahradí rodinu a stejně tak sebelepší rodina vám asi nedá pocit seberealizace v práci. Neustále jde o hledání rovnováhy. Zajímavé jsou kapitoly o tom, jak si vybrat v životě tu správnou cestu, správného šéfa, jak být osvíceně sobecký... O osvíceném sobectví jsem četla poprvé a s velkým nadšením. Realita je totiž taková, že i když se kolegové tváří jako vaši kamarádi, tak každému jde pouze o jeho vlastní prospěch, i vašemu šéfovi jde pouze o jeho plat a kariéru, ne o to, jak se cítí jeho podřízení. Hlavně aby kolos fungoval. Takže jsem si zase uvědomila spoustu věcí, srovnala svoje očekávání a než půjdu po mateřské do práce, knížku si rozhodně přečtu znovu, abych si uměla najít toho správného šéfa a byla osvíceně sobecká :-) Bude to pak všechno jednodušší.

kniha

Žádné komentáře:

Okomentovat