Stránky

Co obsahují naše kabelky?

Na facebooku se v komunitě Co si dneska vezmu na sebe? řeší obsah kabelek. Ta moje vypadá následovně: v první řadě to není kabelka, ale taška na kočárek (od září nevím, co to kabelka je a chodím se na ně jen dívat do šatny), dvě přebalovací podložky, Pampersky, sáčky na použité plínky, krém na Honzíkovu prdelku, vlhké kapesníčky Hipp pro malého, desinfekční kapesníčky pro mě, papírové kapesníky, balení prsních vložek do podprsenky - kdyby náhodou Honzík nestíhal s pitím :-))), látková taška na nákup, dečka pro bobánka, jeho očkovací průkaz, no a pak pár drobností pro mě - peněženka, mobil, diář, pero a pomáda na rty.
Ještě mi tam chybí hračky! Ty ale balím vždycky na poslední chvíli podle aktuální oblíbenosti.

Další půlku věcí, co jsem dřív v kabelce nosila, si teď vozím v autě. Protože bez auta se s miminem nikam nedostanem, tak si nebudu nosit další kila krámů na hrbu, že? :-)
A v autě máme dudlík, hračku včeličku a pro maminku parfém, další jelení lůj, nabíječku na mobil, žvýkačky, cucavé bonbony, deštník, klíče od baráku a ovládání od garáže, sluneční brýle, dioptrické brýle... jak jsem to dřív  mohla tahat sebou v tašce?????!!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat