Stránky

Moleskine

Zápisníky a diáře od Moleskine mám strašně ráda. Narazila jsem na ně náhodou asi před 3 lety, kdy jsem hledala jiný druh zápisníku, který jsem koupila ve Florencii. A kuk - Moleskine. A tak jsem se zamilovala do jejich týdenního červeného diáře s volnou stránkou na psaní, potom do klasickývh černých zápisníčků, ty jsou legendární. Příští týden si půjdu ulovit svůj červený diář na příští rok. Strašně se těším na procházku po městě zakončenou nákupem v knihkupectví :-)


Malému teď píšu knížku a použila jsem deník z Peanuts kolekce, kterou vydali k 60. výročí komiksu o Snoopym a Charlie Brownovi :-)

Další krásná kolekce je s Malým princem - takový návrat do dětství.


Bezkonkurenčně nejvychytanější je hned po diářích jejich Passions kolekce. Jsou tu zápisníky zaměřené na zahradničení, ochutnávání vín, recepty, kočky, psy, děti, cestování. Napsala jsem si Ježíškovi o ten receptář. Už se těším, až si sem přepíšu všechny posbírané recepty, co mám různě na lístečcích zastrkané v kuchařkách.

Žádné komentáře:

Okomentovat