Stránky

Apetit Polévky

Asi před měsícem jsem dostala recept na jednoduchou pórkovou polévku z knihy Apetit Polévky. No a tak mě napadlo, že polévky uvařené do 30 min. budou asi to pravé jídlo pro matku na mateřské, která nemá moc času na vaření a vaří vlastně jen tehdy, když má náladu. Což opravdu není každý den, někdy ani každý víkend.. Tak jsem si objednala kuchařku a když byla sezóna dýní, hledala jsem recept na dýňovou polévku. Na straně 64 je recept na super tuper fantastickou dýňovou polévku. Je neskutečně jednoduchá, rychlá, z pár ingrediencí a hlavně výborně chutná. Dělala jsem ji v neděli, jak tu byli na návštěvě naši a moc jim chutnala. Z receptu jsem vypustila česnek, protože ho při kojení nemůžu.

Dýňová polévka
500g dýně Hokkaido
750ml zeleninového vývaru
250ml smetany ke šlehání
sůl, trocha pepře
olivový olej, dýňová semínka

Dýně se vydlabe oloupe, dužina se nakrájí na kostičky a dá vařit do 0,75l vývaru nebo vody, kam přijde vývar v kostce. Až se dýně rozvaří doměkka, rozmixuje se to, přidá se smetana a osolí, opepří podle chuti. Na pánvi s trochou olivového oleje se opraží dýňová semínka, která se pak přidají navrch do misky s polévkou. No a udělala jsem k tomu opraženou bagetu a mělo to úspěch! :-) Dobrou chuť.
Dýňová polévka s opečenou bagetou

Žádné komentáře:

Okomentovat