Stránky

Byla jsem oslovena...

Dostala jsem mailem reklamu a nabídku spolupráce v jednom... Teda víc to byla reklama na nový módní web a pár vět zmiňovalo spolupráci spočívající ve psaní článků a komentářů o módě, stylu atd.

Tak jsem se na ten web podívala... dobrý, kdyby tam nepsala jejich hlavní redaktorka, tak je tam prázdno až vymeteno.. Jukla jsem i na tu diskusi.. zajímavé postavičky: studentky ve věku do 20 let, které si plánují super kariéru nejlépe v našem hlavním městě :-))) (tomu se fakt musím smát), začínající modelky, některé opravdu spoře oděné, byl tam jenom jeden chlap - slovák, a jenom asi 2 paní starší než já.

Opravdu nevím, jestli budu odepisovat na tu spolupráci. I když - pohled na věc z mého věku a s mojí schopností naštvat lidi by těm pipinkám možná trochu prospěl. No nevím.

Žádné komentáře:

Okomentovat