Stránky

Na Šumavě u Štěpána

Na konci května jsme jeli na Šumavu do malé vesničky Petrovice u Sušice. V téhle vísce je vyhlášená restaurace s biofarmou a penzionem U Štěpána, kde se natáčel jeden díl pořadu Ano, šéfe! se Zdeňkem Pohlreichem. Zdenda byl tenkrát ze Štěpánovy restaurace a farmy dokonale nadšený, dal mu spoustu tipů, jak vařit z celé krávy "od čumáku po ocas" a hlavně jim udělal obrovskou reklamu. Ke Štěpánovi se od té doby nedá jet jen tak bez rezervace, mají pořád narváno.

Moc se nám tam líbilo, jídlo bylo skvělé, domácí šťávy a mošty taky. Poprvé jsem zkusila pivo Svijanský máz a hodně mi chutnalo. Za mě jde jednička s hvězdičkou i za ten přebalovací pult na záchodě, kde jsem malému mohla vyřešit tu katastrofu v plínce :-)).

Byli jsme tady :-)

Štěpánova chaloupka

Mami, mimi a pivíčko :-)

Domácí paštika jako předkrm

Honzík měl kus domácího chlebíku a chutnal mu :-)

Naše osazenstvo u předkrmu

Honzík dělal pořádek na stole

Hovězí zadní na špenátu

Steak s cuketou a česnekovým přelivem

Steak s cibulovou omáčkou demi glace a krupkama

Hovězí pupek s vařenou bramborou s bylinkovým tvarohem

Burgr

Vařená brambora s bylinkovým tvarohem a šafránem

Dezerty a kafíčka

Moje café latte a ořechová roláda se šlehačkou

Žádné komentáře:

Okomentovat